משחק נולד
הייתה זו שעת לילה שגרתית, הטלפון המוזר צלצל.
בצידו השני של הקו התייצב ב', חייל מילואים ביחידה מסווגת, וכל מילה נוספת מיותרת. בטון נרגש ובדיבור מהיר, הבקשה שלו הייתה פשוטה:
"אני משתחרר משירות מילואים אינטנסיבי ובא לי להביא לצוות שלי מתנת פרידה מקורית".
את יתר פרטי השיחה אנו מצונזרים מלספר, אך בסופה הוחלט באופן חד-משמעי:
1. מדובר בצוות של גיבורים על מלא!
2. אנחנו ניצור עבורם משחק קלפים חווייתי ומגבש מעולם המושגים הטכנולוגיים.
מגיע להם הטוב ביותר!
ומכאן יצאנו לדרך...

ההשראה לדמויות הגיבורים ולכוחות העל הייתה חברי צוות יוסטון המקורי. את הנבלים יצרנו בהשראת מחסומים, פחדים ותקלות מזדמנות, והשאר כבר היה לנו ברור:
המשחק חייב להיות מעניין וכיפי, לעודד שיח ושיתוף פעולה, ושיעניק הזדמנות מיוחדת להיכרות מחוץ לגבולות השגרה. בא לנו שהם יעופו בבסיס!
כעת כל מה שנותר היה לשבת, וליצור אותו.
לאחר ימים של משחק עם קלפים מאולתרים ולילות של חשיבה ודיוקים – המנגנון של המשחק פוצח!
הלו"ז היה צפוף ונשאר לנו פחות מחודש להספיק להדק את הקונספט, לעצב את הדמויות, את כלי התקיפה וסט הקלפים, ליצור סמל לצוות, שפה גרפית, לכתוב עלילה ומשימות מאתגרות, ליצור ספרון הכשרה בסיסי למשחק, וכמובן לעצב את הקופסה שתכיל את הכול בכבוד.
מאתגר, אבל...


הצלחנו! עמדנו בזמנים ויצרנו את מתנת הפרידה שדמיינו – היינו בשמיים!
בבסיס כבר התחילו שמועות מסווגות על טיב ההפתעה – לזה הם לא מצפים!
המתנו בסובלנות.
ועוד קצת סבלנות.
היה לנו ברור שהצוות יתלהב לקבל כזאת מתנה, מי לא?
השאלה שבאמת סקרנה אותנו הייתה, מה יקרה כשההתלהבות מהנראות תתפוגג...?
האם יהיה להם כיף ומעניין גם לשחק במשחק עצמו???
אחרי הכול – לשם כך התכנסנו.
שעת השין הגיעה! במיקום השמור במערכת, המנגל ירד מהמשמרת וחברי צוות יוסטון המקורי התקבצו שבעים ונינוחים מסביב לשולחן הפיקניק. לאחר שב' סיים בהצטיינות את מילות הפרידה וקיבל בחזרה הערכה ואהבה כנה, הוא הושיט יד לארגז לא מסומן, והחל לחלק את קופסאות המשחק הטרי בין הנוכחים המחויכים.
ההפתעה וההתלהבות עמדו בציפיות, אבל כשהרוחות נרגעו והמשחק הרשמי הראשון בהיסטוריית הפדרציה החל – הקסם קרה.
לאחר שבועות של חשיבה ויצירה קדחתנית – חוסר שעות שינה – עמידה בסטנדרטים הביקורתיים של עצמנו – ומתן מענה לכמעט כל תרחיש משחק שעלול להשתבש...
הם סוף סוף משחקים!
צוחקים
זורמים על המשימות
מתקשרים אחד עם השני
נפתחים
זה עובד! איזה כיף!
הם נהנים.



נשמנו לרווחה, המוח שלנו שוב סיפק את הסחורה! אבל אסור לאבד את הפוקוס – הגיע הזמן לקחת את המשחק לשלב הבא!
חמושים בביקורות שנצברו משלל הגיבורים ששיחקו בגרסה הראשונה, חזרנו לשולחן השרטוטים והתחלנו במלאכת השדרוג.
מטעמי ביטחון שדה – החלפנו את הפרצופים של כל הגיבורים בחפיסת הקלפים.
פיתחנו צורת משחק נוספת שתיתן מענה לגיבורים התחרותיים שבינינו.
הוספנו נבלים ואיזַנו את רמת המשחק.
חידדנו את העלילה והמשימות.
יצרנו ספרון הכשרה סודי בן 8 עמודים הכולל סרטוני הדרכה מפורטים למצטרפים חדשים.
שיפצרנו את הקופסה המכובדת.
בנינו את האתר שלפניך.
דאגנו למערך המשלוחים.








ו-עכ-שיו!
בשעה טובה,
אנו מתכבדים ברמות-על להזמין אותך לקחת הפסקה משגרת המסכים
ולצאת עם הגיבורים הקרובים לליבך להרפתקה מחברת ומלאת הומור –
ועל הדרך גם להציל את העולם.
קדימה,
תנו בראש!

ע-כש-יו במחיר היכרות!
מספר מילים מיוצר המשחק
היי, זה אני, אלרואי, יוצר המשחק. נעים להכיר.
אני איש קריאייטיב ומאחוריי שני עשורים של יצירה בעולם הבידור והפרסום.
בארגז הכלים שלי מאות שעות על במות הסטנד-אפ בארץ, הפקת ערבי קונספט בשם "קומדי-מן", יצירת פאנזין קומי חודשי שהופץ במשך שנה באזור המרכז – "LMAO", כתיבה, צילום, בימוי ועריכה של אין-ספור תכנים, מיתוגי עסקים ושאר ירקות.
אבל מספיק לדבר עליי, ברשותך אעבור ישירות לתודות החשובות באמת.
נתחיל בתודה לך על הזמן שהקדשת לנו עד כה.
אני וצוות המוחות שסביבי מקווים שמצאת עניין בקונספט של משחק הקלפים "צוות יוסטון" ובערכים שהוא מייצג. באופן אישי, אני מבטיח להמשיך וליצור ככל יכולתי על מנת לספק עבורך את החוויה המהנה והאיכותית ביותר, מהפרטים הקטנים – עד לאין-סוף ובחזרה.
התודה השנייה היא לכל המוחות המוזרים והאהובים שהשתתפו ביצירה, ול"דפוס תירוש" על המקצועיות והעזרה מלאת החן.
ואחרון חביב, תודה סופר ענקית ל-ב' היקר ולחברי צוות יוסטון המקורי, על ההשראה ועל מעשי הגבורה שהם עושים על בסיס יומי, ואיש אינו שומע.
נתעדכן שוב בקרוב ועד אז,
תודה לכולכם.
סמיילימכוחותהאור